Apokrif-szerzők más folyóiratokban (2012. február)

A Jelenkor friss lapszámában Kerber Balázs verseit közli. A Tiszatáj februári számában Nyerges Gábor Ádám versét (Zok-szavak) olvashatjuk. A Prae Párhuzamos univerzumok számában Tamás Péter két novellájával (Túlélni, Egyszer pedig magamba mentem), Sós Dóra versével és Kerber Balázs verseivel találkozhat az olvasó. Nyerges Gábor Ádám két rövidprózáját (Pékné, Sörtoka) közli februári számában a Kalligram. A Korunk februári számában Dombovári Csongor Catherine című verse olvasható, míg Nagypál István a Kortárs és a Várad aktuális számaiban közöl két-két verset (P.; fényes vagy homályos, Grand Guigno, illetve: Bochnia Prelude, Nikifor Prelude), valamint egyet a FÉL Online-on: Mickiewicz Prelude. A Műút februári számában két apokrifos szerző is szerepel: Tinkó Máté két verssel (Pontosan így; Pontosan úgy), illetve Vass Norbert Kolozsvári Papp László A diák utolsó története című könyvéről írt kritikájával: Készületlenség és képzelődések kora. Sós Dóra újabb adag verse jelent meg az Irodalmi Jelen Verstörténés rovatában: Nincs diagnózis. Kapelner Zsolt A vasútállomásról, Sós Dóra Kinder és Kerber Balázs Az ösvény című versét a FÉL Online-on olvashatjuk. Kerber Balázs két verssel (Koré-himnusz, Kagylók) jelentkezik a Kulter.hu-n is. A Criticai Lapok január-februári duplaszámában Budai Katalin ír Fráter Zoltán Hát hogy szeret maga engem? című darabjáról: Rezsánék a Royalból. Az Új Forrás 2011/2. lapszámában Szarvas Melinda fejti fel Lovas Ildikó Spanyol menyasszony című regényének és Csáth Géza naplóinak kapcsolódásait:(Cs)áthajlások. A Kulter.hu-n Baranyi Gergely ír Deres Kornélia első kötetéről: „Ilyen álemlékekből épült a gyerekkor”, Csordás László pedig Spiró György Kémjelentéséről: Beépül és jelent. A Prae.hu-n Vass Norbert tudósít a Flash Art magazin első magyar nyelvű számának bemutatójáról: A magyar képzőművészet új hulláma. Az ÚjNautiluson Szendi Nóra ír Bajnai Nóra és Bodor Lilla Félvégtelen – Én tűsarok, te macskakő című kötetéről: „Életünk egy gömbhurok a nem euklideszi térben”, a Literán pedig Bodor Ádám legutóbbi kötetéről: Mesék a hatalomról, amit senki sem látott. A Prae.hu-n Dombai Dóra ír Marius Holst Ördögsziget című filmjéről (Törless fegyencévei), illetve Phyllida Llyod A Vaslady-jéről: Britannia erős asszonya, továbbá Simon Curtis Egy hét Marilynnel című filmjéről: Az álomlány és a rendezőasszisztens. Ugyanitt Berényi Csaba ír Paul McCartney új lemezéről: Orális gyönyör, 70 felé. Még a Prae.hu-nál maradva; Fehér Renátó beszélget Gothár Péterrel: A műhely alapja a személyesség. Fehérnél maradva pedig – friss esszéje a FÉL Online-on: A líra kicsit sem hullámtalan(abb) vizei. a Prae.hu-n: Galamb utcai veszedelem. Még ez is a Prae.hu-n, Nyerges Gábor Ádám kritikája a Velőrózsák első lemezéről: Van miben bízni, rokonszenves fickók. A FÉL Online-on Evellei Kata tudósít a legutóbbi Impulzus-estről: Egy stréber regény.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s